Week 1 - Reisverslag uit Sliema, Malta van stagemalta2013 - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Sliema, Malta van stagemalta2013 - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Marlou

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2013 | Malta, Sliema

Vandaag zitten we al een week in Malta! Dus hoogtijd om is op te schrijven wat we deze week hebben beleefd! Na een vlotte reis aangekomen in Malta. Ik werd al gelijk opgebeld van waar we waren want een jongen van het appartement verhuur kwam ons ophalen. Eenmaal bij de jongen begon die al te lachen van hebben jullie zoveel meegenomen! Hij reed natuurlijk maar in een kleine fiat dus lekker lachen en al die koffers in de auto proppen. Het was gelukkig niet ver rijden naar het appartement. Aardig huisbaas niet veel ouder dan ons, alles geregeld haar moeder was ook nog even langs gekomen. Die had vroeger in Nederland gewoond dus die kon wel wat Nederlands. Die had voorgesteld om ons verder op de dag naar een winkel te brengen zodat we niet gelijk met al die boodschappen hoefde te lopen. In de tussen tijd beetje opgeruimd en alles uitgepakt filmpje gekeken en naar bed gegaan. De dag daarna hebben we uitgeslapen en een rondje gelopen langs de kust van Sliema. Verder deze week zijn we elke dag naar stage geweest. Ik heb een leuke stage nog niet veel kunnen doen omdat ze bezig zijn met een groot project maar dat komt nog wel. Dinsdag heb ik voor het eerst getraind die ochtend ingeschreven bij de handbalbond en die avond eerste training en vrijdag de tweede en dan andere twee avonden ben ik met Sabrina wezen shoppen! En vrijdag na de training zijn we Paceville onveilig gaan maken, lekker dansen en losgaan! Zaterdag zijn we naar de hoofdstad Valleta geweest en daarna nog een keer uitgegaan. En nu is het zondag luie dag! Eerst lekker lang in bed gelegen daarna opgeruimd en filmpjes gekeken! Was een lekker weekje heb het super naar me zin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2013

Week 1

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 744

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: